Fără anxietate la stomatolog, crezul Zenith Dental Studio

„Cine nu știe să zâmbească, să nu-și deschidă prăvălie.” spune un proverb chinezesc pe care Dr. Cristina Sbîrnea îl aplică în mod natural, fără prea mare efort. Are mereu zâmbetul pe buze când își face meseria, îi întâmpină pe cei care trec pragul Zenith Dental Studio zâmbind și tot timpul îi molipsește. Spune că pacienții mulțumiți și zâmbetele lor sunt cartea ei de vizită și a cabinetului stomatologic pe care l-a fondat în Suceava cu sprijinul finanțării câștigate în proiectul Startup Yourself.

A pornit în aventura antreprenorială cu mult avânt și, deși la puțin timp de la deschiderea cabinetului pandemia Covid-19 i-a dat peste cap toată activitatea, continuă cu același entuziasm și cu aceeași grijă față de pacient. Sau poate chiar mai multă având în vedere că acum urmează un protocol și mai riguros de dezinfecție a aerului și suprafețelor din cabinet, care a ajutat-o ca până în prezent să nu se îmbolnăvească și să aibă o incidență de 0% a cazurilor de coronavirus în rândul pacienților. Iar efortul de a oferi cel mai sigur și steril mediu de lucru nu a venit la pachet cu mărirea prețurilor sau perceperea unei taxe de dezinfecție așa cum au procedat multe cabinete la redeschiderea după pauza cauzată de carantină. Dimpotrivă, Cristina a înțeles că nu pacienții sunt cei care trebuie să sufere după o perioadă care i-a afectat pe toți din punct de vedere economic, inclusiv pe ea – dacă oferi servicii transparente și de calitate, vin și câștigurile.

Sinceritate și atenție la nevoile pacientului

Grija pentru pacient este esențială pentru Dr. Sbîrnea și se remarcă în toate aspectele activității ei, de la felul în care face programările pacienților, la ambientul din cabinet, gândit special pentru confortul pacientului, la tarifele practicate, aplicate corect și exclusiv pentru tratamentele de care beneficiază pacientul. Dorința ei este să arate că se poate și cu o altă abordare a stomatologiei, care nu se rezumă doar la dotările tehnice ale cabinetului sau la experiența medicală a dentistului. Îngrijirea și întreținerea danturii este un proces continuu așa că trebuie să construiești o relație pacient-medic stomatolog, bazată responsabilitate și încredere reciprocă. Însă e dificil să formezi o astfel de legătură atunci când frica de durere și de o posibilă experiență negativă în cabinetul stomatologului și chiar teama că vor fi judecați pentru starea danturii îi ține pe mulți oameni departe de dentist. Dar fondatoarea Zenith Dental Studio este determinată să arate pacienților că se poate și fără anxietate la stomatolog și e posobil să mergi de plăcere la dentist.

Cabinetul, un spațiu special amenajat pentru confortul pacientului

O cauză importantă a fricii de dentist este ambientul neprietenos pe care îl au multe  cabinete stomatologice și care este direct corelat cu nervozitate și emoții negative. Cristina știa rolul pe care îl are mediul asupra stării de spirit a pacienților și cum influențează asta reușita tratamentelor dentare, așa că a apelat la specialiști în estetică și ergonomie dentară pentru a amenaja Zenith Dental Studio.

Alegerea culorilor, accesorizarea și funcționalitatea spațiului, inclusiv din sala de așteptare, iluminarea și ușurința accesului în cabinet sau micile detalii decorative – toate au un rol în crearea unui efect pozitiv asupra pacientului, în diminuarea oboselii și a stresului asociat cu vizita la dentist. Pacienții Zenith Dental Studio apreciază că ambientul din cabinet este unul relaxant și primitor și e unul dintre motivele pentru care recomandă serviciile Cristinei.

Frica mea legendară de dentist a dispărut odată cu vizitele în cabinetul Cristinei. // Radu

Recomand cu încredere, e primul cabinet la care mă duc cu drag. // Daniel

Nu doar asigurarea unui mediu plăcut și confortabil este ceea ce o recomandă pe Cristina, ci mai ales atitudinea și starea ei de spirit calmă și binevoitoare, care îi relaxează de la bun început pe pacienți. Ea mizeză pe explicarea în amănunt a tehnicilor pe care le folosește, discută în termeni pe înțelesul lor și concepe planul de tratament împreună cu ei, pe care îl personalizează în funcție de nevoile individuale ale pacientului. Totul cu foarte multă răbdare pentru că nimic nu derutează și stresează mai mult un pacient decât un medic nervos și agitat, cu manevre și explicații complicate sau lipsite de precizie, care pare concentrat la alte probleme, nu la tratamentul pacientului de pe scaun. Dr. Sbîrnea își dedică întreaga atenție pacientului, încă din etapa de programare, când se asigură că alocă timp suficient pentru o evaluare corectă și că nu se vor suprapune programările. Pentru ea, statul la coadă în cabinetul dentistului este de domeniul trecutului, implică pierderea unui timp prețios, induce stres și anxietate, iar în această perioadă pandemică este și contraindicat. În timupl tratamentelor, are mereu vorbe bune și încurajări pentru cei timorați, iar atitudinea ei pozitivă le dă pacienților încredere.

Zenith Dental Studio din Suceava nu este doar un cabinet medical, e o experiență plăcută și fără griji. Dacă ești în căutarea acelui cabinet care să îți ofere siguranță, confort și vorbe bune, îl găsești în centrul orașului Suceava.