Borcanul Recunoștinței

E greu sa ne păstrăm sănătatea mintală și starea de bine în situația actuală. E cu atât mai greu dacă ești copil și locuiești în mediul rural iar școala în perioada aceasta înseamnă niște foi printate primite odată pe săptămână. Îți este dor de colegi, de cadrele didactice, chiar și de lecții și teme. De aceea, Irina Șubredu, psihologul nostru din proiectul Victoria se educă, a pregătit o serie de activități pe care le pot face copiii, singuri sau cu ajutorul părinților, pentru a trece împreună cu bine peste perioada aceasta.

Exercițiile pot fi realizate și la nivelul claselor de elevi de către învățători și diriginți, ca modalități pozitive de a trece cu bine perioada asta. Astăzi avem Borcanul Recunoștinței și e un exercițiu foarte ușor de făcut. E recomandat să îl realizați chiar in familie, fiecare având propriul borcan.

Ia un borcan gol. Ideal, un borcan cu capac, dar poți folosi și unul fără. Preferabil este să ceri voie părinților.

Folosește una dintre etichetele tale de la școală (dacă ai) – pentru a scrie cu creioane colorate BORCANUL RECUNOȘTINȚEI. Dacă nu ai, poți desena tu o etichetă frumoasă.

În fiecare seară, timp de o săptămână, înainte de culcare, scrie pe un bilețel un lucru pentru care ești recunoscător în ziua respectivă. Împăturește-l și pune-l în borcan.

Dacă îi poți convinge și pe părinții sau frații tăi să participe la această activitate, cu atât mai bine!

Păstrează borcanul și, dacă într-o zi te simți trist sau pesimist, poți scoate bilețelele. Recitirea lor te va ajuta să-ți amintești de lucrurile bune din viața ta.

Așteptăm să ne împărtășești și nouă motivele tale de recunoștință!