Afacerile online şi cum ne ajută networking-ul să supravieţuim în on-line

Având în vedere că în perioada aceasta multe se întâmplă în mediul on-line, cei care doresc să supravieţuiască trebuie să se adapteze vremurilor şi să vândă şi în mediul online, mai mult acum decât niciodată.

Tocmai de aceea, pentru că vă gândiţi să mutaţi afacerea şi în on-line, venim în ajutorul dvs cu ceea ce însemnă Network Marketing – practic cum să faci marketing folosindu-vă de reţelele de socializare, reţelele de network ing etc.

În primul rând trebuie să ştii că în online ai mult mai multe canale de a te adresa clienţilor decât în offline. La început te vei simţi copleşit de multitudinea de variaţii pe care o ai dar, încercând, vei ajunge să le foloseşti pe cele care îţi aduc cea mai mare rată de succes.

DE UNDE SĂ ÎNCEPI?

  • Blog?
  • Site?
  • Facebook?
  • Email inclusiv marketing email?
  • Instagram?
  • Youtube?
  • LinkedIn?

Sunt multe opţiuni, fiecare cu plusuri dar şi minusuri. Iar cel care te împiedică cel mai mult să le foloseşti pe toate este timpul tău. E adevărat că există tot felul de tool-uri care te ajută dar, vei putea lucra cu toate odată? Pentru a afla ce este potrivit afacerii tale primul pas este să afli cine e publicul tău ţintă.

Constituirea publicului

Succesul afacerii începe de la crearea publicului şi va creşte odată cu acesta. Pentru aceasta trebuie să răspunzi la o serie de întrebări.

Cine va fi publicul tău ţintă?

  • Fanii paginii de Facebook?
  • Abonaţi la canalul de Youtube?
  • Urmăritori pe Instagram?
  • Interacţiuni pe Messenger?
  • Abonaţi din listele de email?

Nu porni pe mai multe tipuri de audienţe. Încearcă să îţi creezi o audienţă solidă abia apoi poţi să dezvolţi o alta.

Construieşte o relaţie cu audienţa ta

De aici începe talentul tău de a dezvolta şi întreţine reţelele create. De aceea networkingul este capital în dezvoltarea afaceriilor şi mai ales a afacerilor în mediul online.

Imediat cum începi să ai o listă de persoane trebuie să începi să construieşti o relaţie cu ei, transformă lista în prieteni, creează încredere. Dacă oamenii nu au încredere în tine nu vor avea nici în business-ul tău.

creează conţinut valoros - atrage oameni interesaţi de conţinut - crează relaţii

PE FACEBOOK: conţinutul de calitate este realizat prin postări frecvente, imagini, Facebook live etc. Coinutul trebuie să aducă comentarii, să provoace interacţiuni – like, share.

PE YOUTUBE: conţinutul constă în video de calitate, explicite, care să atraga vizualizări/abonări etc.

PE INSTAGRAM: conţinutul este cu precădere format din imagini şi video de durată scurtă care să transmită comprimant mesajul tău. Mesajele pe Instagram trebuie să ajungă în principal la influenceri. Cel mai le vei capta increderea dacă tu îi urmăreşti şi interacţionezi cu ei.

Vinde

De multe ori antreprenorii încep direct cu acest pas. Dar primi 2 sunt esenţiali. Deci, nu uita:

AUDIENŢĂ – CREEAZĂ RELAŢII – CREEAZĂ ÎNCREDERI – VINDE